מפת השיווק שלי היא דף עבודה קצר וברור, שנועד לעשות סדר בשיווק בלי רעש.
שיווק הוא מקום שקל להתפזר בו: עוד ערוץ, עוד רעיון, עוד “אולי כדאי”. אם את רוצה לעצור רגע, לחדד מטרה לתקופה הקרובה, לבחור ערוצים שמתאימים לך באמת, ולתרגם את זה לפעולות שאפשר להתמיד בהן – הדף הזה בשבילך.
מה יש בפנים?
- הגדרת יעד לתקופה הקרובה (בצורה מדידה)
- חידוד הצעה, קהל ומסר
- בחירת ערוץ עוגן + ערוץ האצה + דרך המרה
- תכנון פעולה שבועית/חודשית ומדד מעקב פשוט
זה דף עבודה שאפשר למלא לבד, ואפשר גם לחזור אליו שוב ושוב כשמשהו בשיווק מרגיש מבולגן.